Er is een liedje en dat gaat zo: ... look to the left... look to the right en dan iets met money money money... Hoe heet dit liedje?

Volgens mij is het liedje best populair want het komt best vaak op de radio...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan dit stuk tekst ook in google typen, dan kom je er waarschijnlijk ook! of soms zelfs in youtube.

Het beste antwoord

Pricetag- Jessie en BoB http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI&ob=av3e
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pricetag- Jessie J
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Dat is snel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You're welcome
Pricetag van Jessie J .

Toegevoegd na 16 seconden:
en B.o.B
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag dit dan wel? Nou, maar je hebt je antwoord gelukkig al.
Ik vroeg vanmorgen de tekst van een nummer die op de begrafenis van mijn zoon is gedraaid.
Ik heb mijn antwoord nog net op tijd van iemand gekregen, waarvoor hartelijke dank. Ik zoek er al 3 jaar naar.

Die vraag is verwijderd door de moderator met de mededeling dat dat niet toegestaan is, dit soort vragen.
""""Reactie aan de moderator: Misschien zijn er wel meer moeders die hun zoon zijn verloren en die dit nummer op zijn begrafenis gespeeld wilde hebben.
En je zal de tekst niet goed kunnen plaatsen??????
Ben blij dat ik het nu weet."""

Sorry dat ik jouw vraag heb (ge)misbruikt voor mijn reactie aan de moderator. Ik kon daar niet op terug reageren. Vandaar.
Het zat me dwars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
price tag van bob en nog iemand